В 2020 році Держпродспоживслужбою Прикарпаття досліджено понад 510 рекламоносіїв та виявлено 52 порушення законодавства про рекламу
04 січ, 2021 0 Коментарів 503 Перегляди

В 2020 році Держпродспоживслужбою Прикарпаття досліджено понад 510 рекламоносіїв та виявлено 52 порушення законодавства про рекламу

Контроль за дотриманням законодавства про рекламу та захистом прав споживачів реклами на території Івано-Франківської області покладено на сектор з контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю управління захисту споживачів Головного управління  Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області.
Діяльність рекламодавців в Україні регулюється широким спектром законодавчих і нормативних актів, що регламентують методи рекламування й продажів товарів. Основою правового регулювання національної реклами є Закон України «Про рекламу»
В ході здійснення контролю за дотриманням законодавства про рекламу за 2020 рік досліджено понад 510 рекламоносіїв, з них у 52 випадках виявлено порушення законодавства про рекламу та прийнято 49 рішень про накладення штрафу на загальну суму 90,1 тис. грн., що на 180 % більше ніж за попередній рік. 
Основні порушення, які виявлені сектором при дослідженні рекламоносіів:
  • зовнішня реклама алкогольних напоїв - переважно пиво або знаки для товарів і послуг під якими випускаються алкогольні напої;
  • реклама про знижки (розпродаж) – відсутність відомостей про дату початку і закінчення знижки цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару ;
  • реклама методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації – відсутність тексту попередження такого змісту: «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров’я», що займає не менше 15 відсотків площі (тривалості) всієї реклами; участь лікаря та інших професійних медичних працівників, а також осіб зовнішній вигляд яких імітує вигляд лікарів;
  • використання державних символів інших держав, іноземної валюти та інші.
 За звітній період сектором розглянуто 11 звернень, 6 з яких від споживачів реклами та 5 від органів місцевого самоврядування. Надано близько 100 консультацій розповсюджувачам, рекламодавцям та виробникам реклами з питань дотримання рекламного законодавства та з метою упередження (недопущення) порушень.
Також, з метою реалізації проєкту «Захист прав споживачів як складова частина захисту прав людини. Розвиток споживчої освіти серед дітей шкільного віку» на початку 2020 року проведено 28 інформаційних заходів, в ході яких висвітлено тему «Вплив реклами на свідомість дітей. Як розпізнати рекламні хитрощі». Проведено 4 виїзні наради (круглі столи) з представниками ОТГ з метою надання практичної допомоги частині контролю за розміщенням зовнішньої реклами.
З метою недопущення порушень вимог законодавства про рекламу та захисту інтересів споживачів реклами, 22.01.2020 року сектором проведено семінар – навчання для рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами на тему: «Основні вимоги до реклами, контроль та відповідальність». В даному заході взяли участь представники ЗМІ.
Звертаємо увагу громадян: у випадках, коли реклама розповсюджується з порушенням вимог Закону України «Про рекламу», або з метою отримання консультацій звертайтесь до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області за   тел.(0342)559617.

«Чорна п’ятниця»: реклама, знижки і застереження від шахрайства

Напередодні «Чорної п’ятниці», яка цьогоріч припадає на 27 листопада 2020 року, Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області, вкотре хоче застерегти споживачів від маніпуляцій зі знижками цін на товари. Звичай влаштовувати...

До увага рекламодавців, розповсюджувачів та споживачів реклами об’єктів будівництва, будівель,

За 9 місяців 2020 року сектором контролю за рекламою Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області досліджено понад 400 рекламоносіїв і майже в кожному десятому випадку виявлено порушення різного роду. Аналізуючи зміст...

Відбувся семінар за участю представників Держпродспоживслужби та суддів з питань

10 червня 2020 року відбувся семінар в онлайн режимі на тему: «Міжнародний та український досвід попередження розповсюдження сексистської реклами: співпраця споживачів реклами із виконавчою та судовою гілкою влади». Захід був організований за...

0 Коментарів

Ми у соцмережах

Пошук на сайті

Випадкові новини

Авторизація