На які питання відповідає контакт-центр НСЗУ? ➡ Роз’яснення НСЗУ
23 чер, 2022 0 Коментарів 828 Переглядів

На які питання відповідає контакт-центр НСЗУ? ➡ Роз’яснення НСЗУ

Щоб убезпечити персональні дані громадян, держава була змушена відключити публічний доступ до багатьох державних реєстрів та даних. Дізнатись потрібну інформацію тепер можна телефоном. Контакт-центр НСЗУ працює стабільно і відповідає на всі питання, що входять в сферу компетенцій НСЗУ. Це – передусім питання про маршрут пацієнта. 
Нагадуємо, на які питання може надати відповідь контакт-центр НСЗУ?
✅Адреса найближчого закладу, який має договір з НСЗУ на надання медичних послуг, які цікавлять пацієнта.
✔Якщо ви переїхали та не знаєте, де знайти сімейного лікаря, вузького спеціаліста (наприклад, ендокринолога, кардіолога), зробити певні обстеження тощо – зателефонуйте 16-77. Фахівці контакт-центру нададуть контакти потенційно підходящих закладів. 
☎Проте після цього потрібно зателефонувати до закладу і спитати, чи є в них відповідні спеціалісти. Якщо мова йде про проведення планових операцій та госпіталізацій – чи здійснює їх заклад в поточній ситуації. Адже зараз це питання вирішується на регіональному рівні в залежності від завантаженості лікарень. 
✅Безоплатні послуги в рамках переліку послуг за програмою медичних гарантій.
✔Програма медичних гарантій 2022, попри війну, працює в повному обсязі. Пацієнт може дізнатись про свої права в НСЗУ. За номером 16-77 пацієнту нададуть повну інформацію щодо послуг, що включені до конкретного переліку. 
✅Дізнатись адреси найближчих аптек, де можна отримати ліки, що підлягають реімбурсації за програмами “Доступні ліки”, “Інсуліни” тощо. 
✔Фахівці НСЗУ повідомляють адреси та контакти аптек, з якими у Національної служби здоровʼя України укладено контракт. Але перед тим як йти до аптеки пацієнту варто зателефонувати та дізнатись про наявність потрібних препаратів. 
Куди звератись в інших випадках❓
?Якщо заклад відмовляє в послузі, яку має надавати безоплатно.
✔В такому випадку потрібно спочатку спробувати вирішити проблему з керівництвом закладу. Потім – подати скаргу до місцевого департаменту охорони здоров'я. Якщо на місцевому рівні проблема не вирішується, потрібно написати листа в НСЗУ на адресу м. Київ, пр-т Степана Бандери, 19, індекс 04073, або на електронну адресу info@nszu.gov.ua. з детальним описом проблеми. 
?Щоб дізнатись графік роботи певного закладу та наявність відповідних фахівців в ньому.
✔Відповідь на це запитання можуть дати тільки в реєстратурі закладу. Також записатись до лікарів в деяких закладах можна онлайн через медичні інформаційні системи. 
?Щоб дізнатись про наявність медичних препаратів.
✔Інформація щодо наявності в медичних закладах ліків за Нацпереліком є на сайті https://eliky.in.ua/ та в місцевих департаментах охорони здоров'я. 
?Щоб дізнатись контакти вашого сімейного лікаря, якщо ви переїхали. 
✔Краще дізнатись контакти лікаря особисто під час прийому і заздалегідь. Якщо вже немає такої можливості, цю інформацію можна спробувати отримати в реєстратурі або через медичні інформаційні системи.

Гарячі лінії Уряду допомагають, – МОЗ

міністерстві охорони здоров’я наразі функціонують 3 гарячих лінії, на які можуть звертатися громадяни, щоб отримати інформацію з актуальних питань. Цілодобовий контакт-центр МОЗ - 0 800 60 20 19 Під час дії воєнного стану національний контакт-центр...

Про умови, за яких пацієнт може зробити ультразвукове діагностичне обстеження безоплатно

Розповідаємо про умови, за яких пацієнт може зробити ультразвукове діагностичне обстеження безоплатно Пацієнт звертається до свого сімейного або лікуючого лікаря за медичною допомогою. Якщо лікар бачить таку потребу, він призначає пацієнту УЗД та...

Хронічні хвороби нирок: як отримати безоплатну медичну допомогу

У Програмі медичних гарантій розширено надання послуг з лікування методом гемодіалізу в амбулаторних умовах. У Програмі медичних гарантій для лікування пацієнтів з хронічним захворюванням нирок п’ятої стадії передбачено надання медичної послуги...

0 Коментарів

Ми у соцмережах

Пошук на сайті

Авторизація