У кожного свій фронт
Учень 11 -Б класу Болехівського ліцею#1"Академічний" Володимир Павленко організував
в міжнародній школі м. Бреди /Нідерланди/ для викладачів та учнів доповідь "Україна-не Росія".
По закінченні доповіді йому аплодували стоячи.
Доповідь була англійською. З дозволу Володимира, я опублікую чорновик першої частини доповіді :
--Сьогоднішня тема зустрічі - різниця між Україною та росією. Я розповім вам про ранішню історію наших держав, де ви зрозумієте ключові фундаментальні різниці, я вам розкажу про тотальне знищення росією України, де і коли зʼявився цей стереотип та міф, що ми одне ціле і під кінець ми розглянемо сучасну Україну , яка бореться за свободу і незалежність від країни-терориста росії.
Але на початку, я би хотів пояснити всю важливість розуміння цієї теми для Вас, педагогів, а також громадян Європи.
По-перше, якщо ми говоримо за професіональну діяльність, ми маємо розуміти, що ця тема є дуже чутлива для всіх українців, і коли вчитель чи педагог, який в очах студента є авторитетом та джерелом шкільних знань, говорить до українця, що він росіянин, чи плутає розуміння різниці між українською та російською, та ще гірше коли вчитель зводить до одного цілого українську культуру та історію з російською, це призводить до негативних наслідків. Ви будете втрачати довіру та звʼязок з учнем та і взагалі це професіонально не етично висловлюватися таким чином. Ми можемо це порівняти, коли дехто називає голландців німцями, чи португалів іспанцями і так далі. Тому це категорично не коректно висловлюватися подібним чином, так як Україна визнана незалежною державою з її власною культурою, мовою, історією та народом.
Друга причина важливості розуміння цієї теми - підтримання кровавого та жорстокого режиму та її пропаганди. Випадково назвавши українця росіянином ви автоматично підтримуєте жорстоку кроваву нищівну імперіалістичну політику московського режиму, який понад 400 років вбивав, знищував та руйнував абсолютно все, що було на українських теренах.
0 Коментарів