Державна служба якості освіти України: ТОП-3 чинники якісної освіти
19 сер, 2020 0 Коментарів 768 Переглядів

Державна служба якості освіти України: ТОП-3 чинники якісної освіти

18 серпня 2020 року голова Державної служби якості освіти України Руслан Гурак виступив на Серпневій конференції 2020 «Освіта в умовах пандемії: як організувати навчальний рік 2020-2021».
«Взаємодія учасників освітнього процесу, висококваліфіковані педагогічні кадри й ефективне управління школою — три ключових чинники якісної освіти, які визначили учасники анкетування щодо готовності шкіл до нового навчального року, — зауважив Руслан ГУРАК. — Залучаючи та гуртуючи всіх учасників освітнього процесу, школа не лише забезпечуватиме високу якість освіти, а й сприятиме облаштуванню дружнього до дітей середовищу, безпечним і комфортним умовам навчання, що особливо важливо в умовах епідеміологічної ситуації».
В онлайн-опитуванні щодо готовності закладів загальної середньої освіти до нового навчального року, яке Служба провела 07–13 серпня 2020 року, взяли участь 238 277 учасників, з них:
  • 114 256 батьків;
  • 84 056 учнів;
  • 35 031 учителів;
  • 4151 директорів шкіл;
  • 733 засновників шкіл.
На запитання щодо особливостей організації освітнього процесу більшість директорів закладів освіти (67%) схиляється до поєднання очного та дистанційного навчання, натомість 33% батьків і 26% учнів схвально відповіли на це запитання. До навчання у дві зміни готові 40% батьків, 36% учнів та лише 9% директорів шкіл.
73% засновників шкіл вважають, що вжили заходи для забезпечення дотримання правил епідемічної безпеки, а 71% директорів вважають заходи частковими. 93% учнів відповіли, що знають правила безпеки в умовах поширення коронавірусної інфекції.
Крім того, Руслан Гурак повідомив, що протягом вересня–листопада 2020 року заплановано провести 75 інституційних аудитів закладів загальної середньої освіти. Наразі розглядається можливість проведення окремих етапів інституційного аудиту шкіл дистанційно. Для цього у вересні-жовтні заплановано провести апробацію відповідної процедури у пілотних школах.
Також розроблено модель дистанційного вивчення практичного досвіду учасників сертифікації 2020 року. Очікується, що експерти спостерігатимуть за діяльністю вчителя в онлайн-режимі два чи більше уроків. Інтерв’ю з директором закладу та педагогом відбуватиметься через комунікаційне програмне забезпечення «Зум», «Ґуґл Міт», «Майкрософт Тімз» тощо.

10 кроків для реалізації концепції «Безпечна і дружня до дитини школа» – рекомендації МОН

Щоб протидіяти будь-яким конфліктам (булінгу) серед учасників освітнього процесу в школі, МОН рекомендує практичні кроки впровадження концепції «Безпечна і дружня до дитини школа» у закладах освіти в 2020/2021 навчальному році. Рекомендації...

Як створити безпечні умови у школі й підготувати навчальний рік до можливих змін епідемічної

З 1 вересня у школах необхідно дотримуватись соціального дистанціювання і правил гігієни, педагогам варто спілкуватись із батьками переважно дистанційно, а учням із захворюваннями дихальної та імунної систем рекомендовано вчитись дистанційно або на...

МОН: Навчальний рік у школах по всій країні завершиться дистанційно
Новини освіти травень. 2020

МОН: Навчальний рік у школах по всій країні завершиться дистанційно

Уряд продовжив строки загальнонаціонального карантину в Україні до 22 травня 2020 року. “Рішення Уряду передбачає послаблення деяких карантинних обмежень з 11 травня. Українці зможуть знову ходити в парки та сквери, запрацюють перукарні, буде...

0 Коментарів

Авторизація