Державна служба якості освіти розробила Методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах позашкільної освіти
Методичні рекомендації допоможуть колективам закладів позашкілля провести самооцінювання освітніх та управлінських процесів і розбудувати внутрішню систему забезпечення якості освіти.
Формування внутрішньої системи рекомендовано розпочинати з визначення стратегії (політики) забезпечення якості освіти, орієнтованої на:
- партнерство та професійну взаємодію у навчанні, вихованні, розвитку й соціалізації здобувачів освіти;
- недискримінацію, запобігання та протидію булінгу (цькуванню);
- академічну доброчесність та академічну свободу учасників освітнього процесу;
- прозорість та інформаційну відкритість закладу позашкільної освіти;
- сприяння безперервному професійному зростанню педагогічних працівників;
- справедливе та об’єктивне оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників та тренерів-викладачів;
- сприяння здобувачам освіти у формуванні та реалізації їхніх індивідуальних освітніх траєкторій.
- освітнє середовище закладу;
- система оцінювання здобувачів освіти;
- педагогічна діяльність педагогічних працівників, тренерів-викладачів;
- управлінська діяльність.
Методичні рекомендації апробовано протягом жовтня-листопада 2020 року у 25-и закладах позашкільної освіти.
0 Коментарів