Відтепер в Україні доступна електронна марка для рекомендованих листів. Як працюватиме і кому це може бути цікаво
Вперше в Україні Укрпошта впроваджує електронну марку – новий сервіс для рекомендованих листів, за допомогою якого тепер можна замовити, завантажити та роздрукувати електронну марку на звичайному принтері вдома чи в офісі всього за кілька хвилин. Використання нового знака поштової оплати має низку переваг, адже тепер відправнику не потрібно зайвий раз приходити у відділення Укрпошти, щоб купити марки, та витрачати час на оформлення відправлень. Окрім цього, покращиться контроль доставки таких листів.
Послуга електронної марки насамперед стане цікавою для великих державних інституцій, а також юристів, нотаріусів, які відправляють кореспонденцію у великих обсягах. Наразі електронна марка доступна для рекомендованих листів, а у 2024 році скористатися послугою зможуть українці, які відправлятимуть прості листи. Згенерувати електронну поштову марку та оплатити її онлайн можуть як існуючі, так і нові клієнти Укрпошти. Для цього потрібно лише увійти до Особистого кабінету на сайті
https://www.ukrposhta.ua/ua, створити лист та оплатити вартість поштового відправлення за допомогою банківської картки. У корпоративних клієнтів є можливість оплатити створені рекомендовані листи за рахунок авансу.
Застосування електронної марки дає можливість відстежити всі операції відправлення онлайн, відображати статус та історію відправлення в Особистому кабінеті користувача, скоротити витрати на використання поштових марок та підготовку листів. Також однією з переваг для корпоративних клієнтів, що замовляють марки по договорам, стане оплата поштових послуг за фактом використання, а не передплатою. Все це дозволить національному поштовому оператору не просто зробити процес відправки листів комфортним для корпоративних клієнтів, а й розвантажити відділення від черг.
“Раніше кожен наш клієнт міг спостерігати, як одна людина довго стоїть біля віконця з пачкою листів, а оператор сумлінно наклеює низку марок на один конверт, вартість яких має відповідати вазі відправлення. І так по колу - 2 млн листів щомісяця проходять через наші відділення. Відтепер це в минулому. Бо всі такі листи можна оформити онлайн в Особистому кабінеті, і роздрукувати унікальну марку просто в себе вдома чи в офісі й далі відстежувати всі операції по своїх відправленнях на сайті або в мобільному додатку. Це ще один дуже важливий крок на шляху наших змін з диджиталізації процесів, який точно відчують наші клієнти. Вдячний всій команді за успішну реалізацію проєкту”, – підкреслив Ігор Смілянський, генеральний директор АТ “Укрпошта”.
Укрпошта закликає всіх наявних та нових корпоративних клієнтів, а також клієнтів, які ще не користуються послугами Укрпошти та не мають Особистого кабінету, скористатися новим сервісом – електронною поштовою маркою для рекомендованих листів, щоб самостійно переконатися у його перевагах. Улюблені всіма художні марки залишаються доступними для використання і колекціонування.
Довідково:
Що таке електронна марка?
Електронна марка – це знак поштової оплати, що у вигляді QR-коду наноситься на листи, поштові картки, містить інформацію про індекс одержувача, дату створення поштового відправлення, вагу, номер відправлення та підтверджує оплату послуг поштового зв’язку. Електронна марка широко використовується в сучасних поштах світу: у Великобританії, США, Німеччині, Ірландії та інших, для надання поштових послуг своїм клієнтам. Відтепер електронна марка діє і в Україні!
Впровадження електронної марки стало можливим завдяки Закону України "Про поштовий зв’язок", який вступив в силу 25 травня 2023 року. Закон став підґрунтям для впровадження нових послуг, пов’язаних з ІТ-технологіями, зокрема нових засобів оплати та способів доставки відправлень.
Для того, щоб отримати електронну марку, треба виконати такі кроки/ Розказуємо, як самостійно зробити електронну марку
· Авторизуватися в Особистому кабінеті (ОК) на сайті Укрпошти.
· Обрати послугу «Лист».
· Створити список із типом оплати «Електронна марка».
· Створити відправлення (рекомендований лист), заповнити всі обов’язкові дані та обрати формат конверта.
· Вибрати конкретне відправлення або весь список, який бажаєте оплатити. Поштова вартість розраховується автоматично на основі вибраного продукту.
· Здійснити онлайн-оплату банківською картою.
Після виконання цих простих кроків клієнт отримує QR-код із графічним зображенням електронної марки, який він може самостійно роздрукувати на звичайному принтері одразу на конверт або на стікер на самоклеючому папері та відправити його з найближчого відділення Укрпошти або скористатися послугою кур’єрського забору.
0 Коментарів