МКІП запускає брендбук та digital brand kit ювілейного 150-го року від Дня народження Лесі Українки
Брендинг до дня народження Лесі Українки створили Міністерство культури та інформаційної політики разом з агенцією Postmen. Готові віжуали, шрифти та кольори може використовувати кожен охочий створити власні матеріали чи подію з нагоди 150-річчя від Дня народження мисткині.
Офіційний брендбук представляє логотип, бренд систему, шрифти, кольорові та графічні рішення, що супроводжуватимуть весь ювілейний рік Лесі Українки.
Міністерство культури та інформаційної політики запрошує креативні індустрії, українських виробників, громадські та культурні кола активно використовувати айдентику «Леся Українка: 150 імен», в тому числі для створення ексклюзивних та лімітованих продуктів, брендованих сервісів чи інших рішень. А кожний українець може застосувати запропоновані продукти у власних профілях в соціальних мережах та урізноманітнити особисті чи групові сторінки, включно
з рамками у Фейсбук — абсолютно безкоштовно можна завантажити необхідні візуальні матеріали, щоб на базі них створити власні ілюстрації, проекти та продукти.Нагадаємо, 29 січня Президент України Володимир Зеленський підписав Указ про відзначення 150-річчя від дня народження видатної української письменниці, громадської діячки Лесі Українки.
Протягом 2021 року під егідою Міністерства культури та інформаційної політики й Державного агентства України з питань мистецтв та мистецької освіти відбудеться серія заходів з нагоди 150-річного ювілею Лесі Українки.
25 лютого, у день народження Лесі Українки, відбудеться офіційне відкриття Масштабного мистецького проекту «Леся Українка: 150 імен» в Українському домі (вул. Хрещатик, 2). Подію можна буде відвідати 25 лютого за запрошеннями, а з 26 лютого до 8 березня — вхід безкоштовний.
#ЛесяУкраїнка150імен #ЛесяУкраїнка150років #ЛесяУкраїнкабрендинг
За додатковою інформацією та коментарями пропонуємо звертатись до менеджера з комунікацій Єлизавети Заремби ezaremba@postmen.com.ua
0 Коментарів