Електронний кабінет шукача роботи. Як в ньому зареєструватися?
Електронний кабінет служби зайнятості – це електронний сервіс для отримання послуг служби зайнятості та необхідної інформації без відвідування центрів зайнятості, що дозволяє підвищити якість обслуговування шукачів роботи, роботодавців та удосконалити комунікації між учасниками ринку праці.
Електронний кабінет шукача роботи надає можливість зареєстрованому безробітному створити власне резюме, самостійно здійснити підбір роботи, ознайомитись з інформацією про тимчасову зайнятість, дізнатися про можливість професійного навчання, скористатися профорієнтаційною платформою, переглянути відповідну чинну законодавчу базу, отримати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги по безробіттю. Також користувач персонального кабінету, не будучи фізично присутнім у центрі зайнятості, може переглянути дані про заплановані та фактичні відвідування центру зайнятості, дізнатися про заходи, які заплановані у центрах зайнятості та самостійно записатися на ті з них, які зацікавили.
Для того, щоб зареєструватися в особистому кабінеті шукача роботи:
Виконавши таку послідовність дій, автоматично буде створено ваш обліковий запис. Проте, щоб отримати доступ до персональної інформації, яка буде відображатися у електронному кабінеті, вам необхідно зв’язатися з вашим кар’єрним радником, який внесе в систему унікальний логін, пароль та електронну адресу.
Рекомендуємо вам скористатися сучасними сервісами, які сьогодні пропонує державна служби зайнятості, адже це насамперед дуже зручно, швидко та дистанційно! Проте, якщо вам не вдається самостійно справитись з цим завданням, зверніться до фахівців служби зайнятості, які завжди раді вам допомогти.
Вкотре нагадуємо, що консультації з питань пошуку роботи та реєстрації в службі зайнятості ви можете отримати на офіційному телеграм-акаунті Івано-Франківської обласної служби зайнятості
https://t.me/DCZ_IF, а також за номером телефону гарячої лінії обласної служби зайнятості – 066-655-40-33.
0 Коментарів