Системне навчання педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, – пріоритети МОН
Серед пріоритетів на наступний рік для Міністерства освіти і науки України є впровадження системного підвищення кваліфікації фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та навчання педагогічних працівників, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах та класах.
Днями відбулась перша нарада за участі керівників та методистів ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти (РЦПІО), що створені на базі закладів післядипломної педагогічної освіти, з усіх областей та м. Києва.
Метою впровадження таких заходів є створення взаємозв’язку між ІРЦ та закладами освіти для підвищення якості освітніх послуг, які отримують діти з ООП, та роботи шкільних команд психолого-педагогічного супроводу.
Учасники заходу також обговорили механізм впровадження системного підходу щодо навчання та підвищення кваліфікації педагогів, які працюють з дітьми з ООП.
Наразі уже розпочато підготовку до навчання фахівців щодо складання в закладах освіти індивідуальної програми розвитку дітей з ООП, створення комунікацій між ІРЦ та закладами освіти тощо.
Так, РЦПІО здійснюють:
методичне та аналітичне забезпечення діяльності ІРЦ;
підвищення кваліфікації педагогічних працівників ІРЦ, закладів освіти щодо навчання дітей з ООП;
надають консультативну допомогу з питань навчання дітей з ООП керівникам та педагогічним працівникам шкіл та дитсадків, ІРЦ, установ соціального захисту населення, закладів охорони здоров’я, батькам, представникам органів місцевого самоврядування та громадським об’єднанням.
Нагадаємо, що в Україні діє 633 інклюзивно-ресурсних центри. Знайти зручний ІРЦ, подати дистанційно документи можна на
порталі ІРЦ.
0 Коментарів