Системне навчання педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, – пріоритети МОН
25 вер, 2020 0 Коментарів 783 Перегляди

Системне навчання педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, – пріоритети МОН

Серед пріоритетів на наступний рік для Міністерства освіти і науки України є впровадження системного підвищення кваліфікації фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та навчання педагогічних працівників, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах та класах.
Днями відбулась перша нарада за участі керівників та методистів ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти (РЦПІО), що створені на базі закладів післядипломної педагогічної освіти, з усіх областей та м. Києва. 
Метою впровадження таких заходів є створення взаємозв’язку між ІРЦ та закладами освіти для підвищення якості освітніх послуг, які отримують діти з ООП, та роботи шкільних команд психолого-педагогічного супроводу. 
Учасники заходу також обговорили механізм впровадження системного підходу щодо навчання та підвищення кваліфікації педагогів, які працюють з дітьми з ООП. 
Наразі уже розпочато підготовку до навчання фахівців  щодо складання в закладах освіти індивідуальної програми розвитку дітей з ООП, створення комунікацій між ІРЦ та закладами освіти тощо. 
Так, РЦПІО здійснюють:
методичне та аналітичне забезпечення діяльності ІРЦ;
підвищення кваліфікації педагогічних працівників ІРЦ, закладів освіти щодо навчання дітей з ООП;
надають консультативну допомогу з питань навчання дітей з ООП керівникам та педагогічним працівникам шкіл та дитсадків, ІРЦ, установ соціального захисту населення, закладів охорони здоров’я, батькам, представникам органів місцевого самоврядування та громадським об’єднанням.
Нагадаємо, що в Україні діє 633 інклюзивно-ресурсних центри. Знайти зручний ІРЦ, подати дистанційно документи можна на порталі ІРЦ.

МОН розробило стратегічні напрями розвитку інклюзивної освіти до 2030 року

Міністерство освіти і науки розробило проєкт Національної стратегії розвитку інклюзивної освіти на 2020-2030 роки та план заходів з її реалізації. Документ направлено на погодження до Уповноваженого Президента України з прав людей з інвалідністю,...

10 кроків для реалізації концепції «Безпечна і дружня до дитини школа» – рекомендації МОН

Щоб протидіяти будь-яким конфліктам (булінгу) серед учасників освітнього процесу в школі, МОН рекомендує практичні кроки впровадження концепції «Безпечна і дружня до дитини школа» у закладах освіти в 2020/2021 навчальному році. Рекомендації...

З 1 червня може бути відновлено роботу інклюзивно-ресурсних центрів – лист МОН
Новини освіти травень. 2020

З 1 червня може бути відновлено роботу інклюзивно-ресурсних центрів – лист МОН

З 1 червня інклюзивно-ресурсні центри (ІРЦ) можуть відновити роботу в регіонах, де буде запроваджено послаблення протиепідеміологічних заходів. Відновлення роботи ІРЦ відбудеться з метою забезпечити зарахування дітей з особливими освітніми потребами...

0 Коментарів

Авторизація