Чи можна виправити або скасувати повідомлення про зміни в трудових відносинах у ПФУ
24 вер, 2025 0 Коментарів 1 Перегляд

Чи можна виправити або скасувати повідомлення про зміни в трудових відносинах у ПФУ

Після подання через вебпортал Пенсійного фонду повідомлення про зміну у трудових відносинах відкликати його або внести правки вже неможливо – така опція чинним законодавством не передбачена. Тому роботодавцям варто бути особливо уважними, адже інформація вноситься до реєстру лише у разі дотримання строку – не пізніше наступного дня після зміни
Підпунктом 4 пункту 2постанови КМУ від 22.11.2024 №1332 «Деякі питання бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час» передбачено, що роботодавець має подати Пенсійному фонду відомостічерез вебпорталПФУ в електронній формі з обов’язковим накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, не пізніше ніж протягом наступного дня після:
  • 1.прийняття працівника на роботу;
  • 2.переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу;
  • 3.звільнення;
  • 4.поновлення на роботі;
  • 5.тимчасового припинення/відновлення дії трудового договору.
Для цього в кабінеті страхувальника передбачений пункт меню «Комунікації з ПФУ» доповнено опцією «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)» / «Повідомлення про зміни в трудових відносинах».
У разі недотримання встановленого терміну для подання оперативних відомостей про трудові відносини працівника (не пізніше ніж протягом наступного дня після настання відповідної події), така інформація до Реєстру застрахованих осіб не завантажується.
Внесення змін, скасування або видалення поданих страхувальником засобами вебпорталу Пенсійного фонду повідомлень про зміни в трудових відносинах нормами чинного законодавства наразі не передбачено.

Трудові відносини в Реєстрі застрахованих осіб: які звітні документи формують записи

Дані про працівників до Реєстру застрахованих осіб вносяться на підставі кількох звітних форм. Серед них – Податковий розрахунок із Додатком 5, повідомлення про прийняття, а також електронні подання через портал ПФУ Статтею 20 Закону України від...

Оформлення трудових відносин – це забезпечення мінімальних соціальних гарантій найманих осіб!

Відповідно до вимог ст. 24 КЗпП від 10.12.1971 № 322 – VIII та постанови КМУ від 17.06.2015 №413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територільним органам про прийняття працівника на роботу» працівник не може бути допущений...

З 15 липня запрацює оновлений порядок подання відомостей про трудову діяльність працівників

Пенсійним фондом України постановою від 01.06.2022 р. № 8-3 внесено зміни у свою Постанову від 12.03.2021 р. № 11-1 (діє з 23.07.2021 р.) та встановлено порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок. Постанова №...

0 Коментарів

Ми у соцмережах

Пошук на сайті

Випадкові новини

Авторизація