Інформація   про результати розгляду скарг , заяв, звернень громадян,  запитів на публічну інформацію у  КНП «ЦПМД» БМР за третій квартал 2021 року
05 лис, 2021 0 Коментарів 280 Переглядів

Інформація про результати розгляду скарг , заяв, звернень громадян, запитів на публічну інформацію у КНП «ЦПМД» БМР за третій квартал 2021 року

Інформація  

про результати розгляду скарг , заяв, звернень громадян,  запитів на публічну інформацію у  КНП «ЦПМД» БМР за третій квартал 2021 року


  1. Протягом   ІІІ- го кварталу 2021 року в  комунальному некомерційному підприємстві «Центр первинної медичної допомоги» Болехівської міської ради Івано-Франківської області зареєстровано та опрацьовано  3 скарги, 2 депутатські звернення, 2  запити на отримання  публічної інформації. 

З них:  - отримано поштою – 1 запит на отримання публічної інформації.

                       - 3 скарги , 2 депутатські звернення , 1 запит на отримання публічної інформації скеровані для розгляду за резолюцією міського голови Болехівської міської ради.

  1. За категорією скаржників, заявників та  запитувачів документи надійшли від: 

▪ громадян – 5; 

▪  депутатів міської ради -2.

  1. За результатами розгляду скарг : 

▪ розглянуто в межах компетенції – 3

  1. За результатами розгляду депутаських звернень:

 ▪ направлено для уточнення запитуваної інформації– 1; 

▪задоволено частково, в межах компетенції– 1. 

  1. За предметністю скарги розподілялися на:
    • Скарги щодо відсутності фінансування на забезпечення   медичними препаратами пільгових категорій населення- 2;
    • Скарги на дії лікаря -1.
    • За предметністю депутатські звернення стосувалися:
    • Надання інформації про нараховану та виплачену заробітну плату працівникам-1;
    • Надання звіту про  діяльність закладу-1.
    • За видом запитуваної інформації запити на отримання публічної інформації розподілилися на: 

- інформацію  про фінансово-господарську  діяльність підприємства  та  заробітну плату прцівників– 1; 

- правову інформації – 1.

 Адміністрацією КНП «ЦПМД»БМР здійснюється постійний системний контроль за опрацюванням скарг, заяв, звернень,  запитів на інформацію, що надходять до закладу, у тому числі в частині дотримання строків надання відповідей та надання повної та достовірної інформації. 

З повагою,

Директор                                                                                      Ольга СОБОЛЬ

У КНП "Центр первинної медичної допомоги" Болехівської міської ради працює «гаряча лінія» з питань

У зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації у м.Болехові фахівці КНП «Центр первинної медичної допомоги» Болехівської міської ради надають консультації з питань коронавірусної інфекції за телефоном «гарячої лінії». Отримати всю необхідну...

В місті Болехів у КНП "ЦПМД"БМР запрацювала «гаряча лінія» з питань коронавірусу.

Відсьогодні в м.Болехів фахівці КНП «Центр первинної медичної допомоги» Болехівської міської ради надаватимуть консультації з питань коронавірусної інфекції по «гарячій лінії». Отримати всю необхідну інформацію щодо протидії коронавірусу можна...

Оперативна інформація щодо запобігання та поширення на території Болехівської міської ради ГРЗ,

Оперативний штаб інформує про ситуацію на території Болехівської міської ради, пов’язану з коронавірусною інфекцією COVID-19, станом на 1 квітня 2020 року: - на обстеженні у Комунальному некомерційному підприємстві "Долинська багатопрофільна...

0 Коментарів

Ми у соцмережах

Пошук на сайті

Випадкові новини

Авторизація