Інформація про результати розгляду скарг , заяв, звернень громадян, запитів на публічну інформацію у КНП «ЦПМД» БМР за третій квартал 2021 року
Інформація
про результати розгляду скарг , заяв, звернень громадян, запитів на публічну інформацію у КНП «ЦПМД» БМР за третій квартал 2021 року
- Протягом ІІІ- го кварталу 2021 року в комунальному некомерційному підприємстві «Центр первинної медичної допомоги» Болехівської міської ради Івано-Франківської області зареєстровано та опрацьовано 3 скарги, 2 депутатські звернення, 2 запити на отримання публічної інформації.
З них: - отримано поштою – 1 запит на отримання публічної інформації.
- 3 скарги , 2 депутатські звернення , 1 запит на отримання публічної інформації скеровані для розгляду за резолюцією міського голови Болехівської міської ради.
- За категорією скаржників, заявників та запитувачів документи надійшли від:
▪ громадян – 5;
▪ депутатів міської ради -2.
- За результатами розгляду скарг :
▪ розглянуто в межах компетенції – 3
- За результатами розгляду депутаських звернень:
▪ направлено для уточнення запитуваної інформації– 1;
▪задоволено частково, в межах компетенції– 1.
- За предметністю скарги розподілялися на:
- Скарги щодо відсутності фінансування на забезпечення медичними препаратами пільгових категорій населення- 2;
- Скарги на дії лікаря -1.
- За предметністю депутатські звернення стосувалися:
- Надання інформації про нараховану та виплачену заробітну плату працівникам-1;
- Надання звіту про діяльність закладу-1.
- За видом запитуваної інформації запити на отримання публічної інформації розподілилися на:
- інформацію про фінансово-господарську діяльність підприємства та заробітну плату прцівників– 1;
- правову інформації – 1.
Адміністрацією КНП «ЦПМД»БМР здійснюється постійний системний контроль за опрацюванням скарг, заяв, звернень, запитів на інформацію, що надходять до закладу, у тому числі в частині дотримання строків надання відповідей та надання повної та достовірної інформації.
З повагою,
Директор Ольга СОБОЛЬ
0 Коментарів