Субсидія онлайн – як подати заяву на призначення житлової субсидії на вебпорталі ПФУ
22 гру, 2022 0 Коментарів 408 Переглядів

Субсидія онлайн – як подати заяву на призначення житлової субсидії на вебпорталі ПФУ

Для оформлення житлової субсидії громадяни подають заяву про призначення та декларацію про доходи і витрати.
Це можна зробити online – в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для авторизації необхідно використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Алгоритм дій такий:
  • заходимо на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/);
  • авторизуємось для входу в особистий кабінет за допомогою КЕП – вказуємо назву Акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, обираємо файл ключа та вводимо особистий пароль;
  • в особистому кабінеті обираємо розділ «Комунікації з ПФУ» й натискаємо на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу»;
  • перед формуванням заяви готуємо скановані копії документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку «Продовжити».
Для оформлення субсидії потрібні такі документи:
1. Заява про призначення та надання житлової субсидії;
2. Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.
Окрім цього, в окремих випадках можуть знадобитися:
- договір про оренду житла (якщо він є);
- довідка про доходи (якщо зазначали у декларації про доходи);
- довідка, яка підтверджує місце перебування особи на території іншої адміністративно-територіальної одиниці;
- довідка про оплату комунальних послуг в іншому житловому приміщенні;
- різноманітні акти обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства селищної, сільської або міської ради;
- договори оренди житла в іншому місті тощо.
  • обираємо пункт «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
  • заповнюємо відповідні поля онлайн-форми;
  • додаємо скановані копії документів, натиснувши кнопку «Додати файл»;
  • натискаємо кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми. Автоматизована система перевірить повноту заповнення заяви. Якщо помилок не виявлено, можна переходити до фінального кроку;
  • накладаємо цифровий підпис та надсилаємо документи до Пенсійного фонду України.
За ходом розгляду заяви на призначення субсидії можна стежити в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення» – «Статус звернення».

Що таке екстериторіальний принцип обслуговування громадян – роз’яснення від Пенсійного фонду
Інші новини лип. 2022

Що таке екстериторіальний принцип обслуговування громадян – роз’яснення від Пенсійного фонду

Заяву про призначення/перерахунок пенсії разом із необхідними документами особа може подати до будь-якого обраного сервісного центру головного управління Пенсійного фонду України, незалежно від місця проживання особи/перебування на обліку як...

Як отримати онлайн довідку через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України
Інші новини чер. 2022

Як отримати онлайн довідку через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України

На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України є можливість замовити, підтверджені QR-кодом, онлайн довідки: - про страховий стаж; - про доходи пенсіонера; - про заробітну плату; - про розмір сплачених внесків (форми ОК-5, ОК-7); - витяг...

Витяг з електронного реєстру листків непрацездатності
Інші новини чер. 2022

Витяг з електронного реєстру листків непрацездатності

Органи Пенсійного фонду України здійснюють ведення Електронного реєстру листків непрацездатності (ЕРЛН). На підставі інформації медичного висновку (медичних висновків) формується електронний листок непрацездатності (Е-лікарняний). Страхувальнику та...

0 Коментарів

Ми у соцмережах

Пошук на сайті

Випадкові новини

Авторизація