Запускаємо онлайн-сервіс претензійного повернення квитків!
⠀
![🧑🏻💻](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tee/1/16/1f9d1_1f3fb_200d_1f4bb.png)
IT команда Укрзалізниці продовжує розвивати онлайн-сервіси для зручності пасажирів.
Відтепер щоб оформити претензійне повернення квитків (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне), не обовʼязково заповняти паперову заяву. Укрзалізниця цифровізувала процес, тож тепер достатньо оформити електронну версію заяви.
⠀
Для цього треба:
![🔗](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tb3/1/16/1f517.png)
обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;
![📑](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t19/1/16/1f4d1.png)
заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
![🔏](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tc3/1/16/1f50f.png)
підписати заяву за допомогою Дія.Підпис;
![🕓](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t2b/1/16/1f553.png)
дочекатись результатів розгляду заяви.
⠀
Час розгляду заяви залишається незмінним, а оформити її відтепер можна з будь-якої точки світу - достатньо мати Дія.Підпис та стабільний інтернет-звʼязок.
⠀
Нагадуємо, що оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках у таких випадках:
![1️⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t7a/1/16/31_20e3.png)
якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
![2️⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t99/1/16/32_20e3.png)
якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
![3️⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tb8/1/16/33_20e3.png)
якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
![4️⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/td7/1/16/34_20e3.png)
якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
![5️⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tf6/1/16/35_20e3.png)
якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
![6️⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t15/1/16/36_20e3.png)
якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
![7️⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t34/1/16/37_20e3.png)
якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.
⠀
![⚠️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tdc/1/16/26a0.png)
Ми ще допрацьовуємо сервіс, тож повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше.
⠀
Робимо все можливе, щоб зробити сервіси залізниці сучаснішими
![🙏](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t80/1/16/1f64f.png)
![🤝](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t64/1/16/1f91d.png)
Дія
![🫶](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t49/1/16/1faf6.png)
0 Коментарів