Після 16 січня споживачі зможуть надсилати скарги мовному омбудсмену щодо відмови в обслуговуванні українською мовою
Про це повідомив уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь на сторінці в соціальній мережі.
Як діяти, якщо ваше право на отримання інформації чи послуг державною мовою порушене:
- Спробувати владнати ситуацію на місці та попросити працівника обслуговувати вас державною мовою.
- У разі відмови працівника, звернутись до керівництва закладу або на “гарячу лінію” установи: торговельної мережі, АЗС, аптеки тощо.
- У разі відмови або не забезпечення надання інформації (послуг) державною мовою необхідно зафіксувати факт відмови (за допомогою аудіо-, відео, письмового підтвердження очевидців тощо) та дані суб’єкта господарювання (назву, місцезнаходження, контакти суб’єкта).
- Подати скаргу до Уповноваженого на електронну скриньку skarha@mova-ombudsman.gov.ua
- У скарзі обов’язково має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи, викладено суть скарги, який саме суб’єкт/працівник суб’єкта, коли, за якою адресою, яким чином порушив право скаржника.
- Рекомендуємо також додати докази на підтвердження.
- Письмова скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати. В електронній скарзі також необхідно вказати електронну поштову адресу, на яку заявникові може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
- Застосування підпису під час надсилання електронного звернення не вимагається.
Скарги подаються Уповноваженому протягом шести місяців з дня виявлення заявником порушення.
0 Коментарів