Електронний кабінет шукача роботи. Як в ньому зареєструватися?
Електронний кабінет служби зайнятості – це електронний сервіс для отримання послуг служби зайнятості та необхідної інформації без відвідування центрів зайнятості, що дозволяє підвищити якість обслуговування шукачів роботи, роботодавців та удосконалити комунікації між учасниками ринку праці.
Електронний кабінет шукача роботи надає можливість зареєстрованому безробітному створити власне резюме, самостійно здійснити підбір роботи, ознайомитись з інформацією про тимчасову зайнятість, дізнатися про можливість професійного навчання, скористатися профорієнтаційною платформою, переглянути відповідну чинну законодавчу базу, отримати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги по безробіттю. Також користувач персонального кабінету, не будучи фізично присутнім у центрі зайнятості, може переглянути дані про заплановані та фактичні відвідування центру зайнятості, дізнатися про заходи, які заплановані у центрах зайнятості та самостійно записатися на ті з них, які зацікавили.
Для того, щоб зареєструватися в особистому кабінеті шукача роботи:
1. Зайдіть на сайт Івано-Франківського обласного центру зайнятості https://ifr.dcz.gov.ua/
2. Натисніть кнопку «Персональний кабінет» https://ifr.dcz.gov.ua/cabinet
3. Ознайомтесь з інструкцією та послідовно заповніть дані в реєстраційній картці https://ifr.dcz.gov.ua/cabinet/registrationCard
0 Коментарів