Діяльність відділу організації надання адміністративних послуг виконавчого комітету Болехівської міської ради у сфері надання адміністративних послуг за 2022 рік
31 січ, 2023 0 Коментарів 457 Переглядів

Діяльність відділу організації надання адміністративних послуг виконавчого комітету Болехівської міської ради у сфері надання адміністративних послуг за 2022 рік

Діяльність відділу організації надання адміністративних послуг виконавчого комітету Болехівської міської ради у сфері надання адміністративних послуг за 2022 рік
  Основна діяльність відділу організації надання адміністративних послуг виконавчого комітету Болехівської міської ради спрямована на забезпечення ефективної роботи Центру надання адміністративних послуг Болехівської міської ради, а також створення належних умов для надання мешканцям громади всіх необхідних соціально важливих адміністративних послуг в зручний і доступний способи та покращення якості їх надання.
  Відділ організації надання адміністративних послуг забезпечує надання адміністративних послуг суб’єктам звернення у тому числі шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, а також із залученням до його роботи посадових осіб, відділу державної реєстрації виконавчого комітету Болехівської міської ради та Болехівського міського відділу держаної реєстрації актів цивільного стану.
  Так, послугами, що надаються через відділ організації надання адміністративних послуг, за вказаний період скористалося близько 6000 осіб, зареєстровано 5732 звернення з питань отримання адміністративних послуг.
Найбільшим попитом користуються послуги:
  • управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Болехівської міської ради: зареєстровано 2478 звернення громадян щодо отримання субсидій, різних видів державних соціальних допомог, довідок та посвідчень;
  • адміністративними послугами, виконавцями яких є відділ організації надання адміністративних послуг, скористалося 2095 суб’єктів звернень: посвідчення громадянина, який проживає, працює (навчається) на території гірського населеного пункту, довідки про підтвердження статусу гірського та інші послуги отримали 228 громадяни, статус внутрішньо переміщених осіб отримали 1867 громадян.
  • сектору в м. Болехові міськрайонного управління у Калуському районі головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області. За вказаний період до відділу організації надання адміністративних послуг звернулося 311 громадян. З них 70 громадян отримали адміністративні послуги шляхом оформлення онлайн-звернень для отримання витягів з Державного земельного кадастру про земельні ділянки, про нормативну грошову оцінку земельних ділянок. У відділі зареєстровано 241 звернення громадян щодо, видачі витягів з державного земельного кадастру про земельні ділянки, витягів про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, довідок, відомостей землеустрою та інших послуг;
  • відділу містобудування, архітектури та землеустрою виконавчого комітету Болехівської міської ради: зареєстровано 288 звернень громадян, з них: 246 адміністративних послуг стосуються земельних питань (рішення міської ради про надання дозволу на виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та передачі земельних ділянок у власність; щодо вилучення, оренди та викупу земельних ділянок; зміни цільового призначення та поділу земельних ділянок; видача довідок про членство в особистому селянському господарстві та довідок про наявність земельних ділянок у власності чи у користуванні); 42 адміністративні послуги з питань архітектури і містобудування (видача будівельних паспортів, дозволів на розміщення зовнішньої реклами, присвоєння поштових адрес, погодження проектів землеустрою, видача містобудівних умов та обмежень, паспортів прив’язки тимчасових споруд);
  • міграційної служби: зареєстровано 185 адміністративних послуг щодо вклеювання фотокартки в паспорт громадянина України при досягненні 25-ти і 45-ти-річного віку).
    Дещо менше послуг стосуються послугами управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради – запис на електронну чергу дітей в дошкільні навчальні заклади – скористалося 110 громадян, Івано-Франківського обласного управління лісового та мисливського господарства – 46 звернень; відділу житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту, екології та благоустрою виконавчого комітету Болехівської міської ради – 19 звернень; Болехівського відділу ДРАЦС – 2 звернення; та інші звернення.
За 2022 рік відділом організації надання адміністративних послуг надано близько 6000 консультацій, опрацьовано та знято з контролю 5478 справ, видано 5344 документи щодо надання адміністративних послуг на звернення громадян, юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
    За 2022 рік за надання адміністративних послуг, що надаються через відділ організації надання адміністративних послуг виконавчого комітету Болехівської міської ради, до міського бюджету надійшло понад 70000 грн.

Реалізація проекту «Запровадження паспортних послуг у Центрі надання адміністративних послуг Болехівської міської ради шляхом придбання обладнання для видачі паспортних документів та встановлення захищеного каналу зв’язку»
  У травні 2022 року в Центрі надання адміністративних послуг Болехівської міської ради встановили робочу станцію, завдяки якій можна буде розширити обсяг послуг, які надаватимуть у ЦНАПі, а саме: виготовлення паспорта у формі ІD-картки та біометричного паспорта громадянина України для виїзду за кордон. Придбання необхідного обладнання для оформлення біометричних документів було здійснено в рамках реалізації проекту «Посилення стійкості громад в Івано-Франківській області в напрямку «Забезпечення рівних можливостей, підвищення якості та доступності надання адміністративних послуг мешканцям територіальних громад Прикарпаття», що реалізується ПРООН в Україні у партнерстві з Івано-Франківською обласною військовою адміністрацією та Болехівською міською радою за фінансової підтримки уряду Великої Британії.
  Проведено роботу з документами щодо облаштування захищеного каналу зв’язку для запровадження адміністративних послуг з оформлення та видачі паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
  З метою запровадження паспортних послуг у Центрі надання адміністративних послуг Болехівської міської ради за кошти міського бюджету створено комплексну систему захисту інформації автоматизованої системи взаємодії робочого місця в Центрі надання адміністративних послуг Болехівської міської ради з підсистемою «Оформлення документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус Єдиної інформаційно-аналітичної системи управління міграційними процесами Державної міграційної служби України» через мережу Національної системи конфіденційного зв’язку на суму 39876 грн.
За кошти міського бюджету проводиться первинна державна експертиза комплексної системи захисту інформації автоматизованої системи взаємодії в Центрі надання адміністративних послуг Болехівської міської. Вартість послуг складає 39675 грн.
За кошти міського бюджету закуплено телекомунікаційне обладнання та обладнання для передавання даних для створення об’єктів, мереж та комплексів спеціального зв’язку – організації каналу конфіденційного зв’язку в мережі Національної системи конфіденційного на суму 57324 грн. 
  Проведено комплексні інженерні послуги з проектування, монтажу, налаштування обладнання та організації каналу конфіденційного зв’язку у складі Національної системи конфіденційного зв’язку для підключення Центру надання адміністративних послуг Болехівської міської ради до Єдиного державного демографічного реєстру на суму 22800 грн.
   Надавачем послуг та постачальником обладнання є Державне підприємство «Українські спеціальні системи».

Зчитувачі ID-карток для Центру надання адміністративних послуг
   У листопаді 2022 року Центр надання адміністративних послуг Болехівської міської ради отримав від управління цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Івано-Франківської обласної військової адміністрації 4 безконтактні компактні зчитувачі ID-карток.
Передача обладнання відбулась у рамках проекту ПРООН «Посилення стійкості громад в регіонах України»,
  Проект реалізується Програмою розвитку Організації Об'єднаних Націй за підтримки уряду Великої Британії в рамках ініціативи «Підвищення якості надання адміністративних послуг в територіальних громадах області» та в основному спрямований на розвиток та збереження національного потенціалу, розширення демократичного врядування, орієнтуючись на принцип «не залишити нікого без уваги».
Дані зчитувачі дадуть можливість використовувати новітні технології при наданні адміністративних послуг громадянам та оптимізують роботу адміністраторів ЦНАП. Зчитувач ID-карток містить безконтактний електронний носій – чип, на якому, крім даних про власника документа, записано біометричні дані (кольорова фотографія, інформація про місце проживання та сімейний стан).
  
  Проведено заходи щодо підключення адміністраторів Центру надання адміністративних послуг та отримання доступу до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва для забезпечення можливості надання адміністративних послуг у будівельній сфері.
  З метою надсилання копій цифрових документів з Дії при оформленні звернень щодо надання адміністративних послуг для Центру надання адміністративних послуг Болехівської міської ради створено QR-коди, що забезпечують шеринг документів в Дії.
  Розпочато роботу з документами щодо надання доступу до відомостей Державного земельного кадастру та перевірки відповідності автоматизованого робочого місця адміністраторів відділу організації надання адміністративних послуг вимогам до АРМ користувача Державного земельного кадастру та програмного забезпечення.

Основні завдання відділу на 2023 рік:
  • забезпечення максимального наближення послуг для мешканців сільських населених пунктів Болехівської територіальної громади;
  • введення нових адміністративних послуг (в тому числі платних);
  • збільшення послуг, які можна замовити дистанційно;
  • зростання фаховості та підвищення кваліфікації персоналу ЦНАП;
  • покращення якості надання адміністративних послуг для населення та рівня обслуговування відвідувачів, забезпечення комфорту в приміщенні ЦНАП;
  • підвищення рівня інклюзивності; розвиток інтерактивних сервісів;
  • облаштування ЦНАП позначенням «Центр Дії» навігаційними табличками (табличками, які використовуються для орієнтування у центрі), піктограмами за зразками, передбаченими вимогами законодавства.
Пріоритетні завдання відділу на 2023 рік:
Реалізація проекту «Запровадження паспортних послуг у Центрі надання адміністративних послуг Болехівської міської ради».

Зчитувачі ID-карток для ЦНАП м. Болехова

Центр надання адміністративних послуг Болехівської міської ради отримав від управління цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Івано-Франківської обласної військової адміністрації 4 безконтактні компактні зчитувачі ID-карток....

Про проведення публічного громадського обговорення проекту постанови Кабінету Міністрів України

З метою визначення порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Міністерству цифрової трансформації на 2021 рік у загальному фонді державного бюджету на...

Інтеграція податкових послуг у ЦНАП - аналітична записка

Експерти напрямку з покращення якості надання адмінпослуг для населення Програми "U-LEAD з Європою" розробили аналітичну записку щодо інтеграції податкових послуг у ЦНАП. Експерти вважають, що найбільш масові податкові адміністративні послуги можуть...

0 Коментарів

Ми у соцмережах

Пошук на сайті

Авторизація