У червні-липні найпопулярнішими стали тури вихідного дня у Яремче, Косові, Верховині, на «Карпатському трамваї» та Дністровському каньйоні
Триває реалізація проєкту «52 вікенди на Івано-Франківщині». Управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій облдержадміністрації проводить у соціальних мережах промоційну кампанію з метою поширення інформації про можливості відпочинку в області, популяризації внутрішнього туризму.
Проміжні результати промоційної кампанії наступні. Станом на початок серпня найрейтинговішими у мережі Facebook турами проєкту стали:
За охопленням:
- № 26 «Знайомтесь – косівська кераміка»
- № 9 «Місця Сили в Карпатах»
- № 27 «Сплави Дністром»
- № 19 «Сходження до озера Несамовите»
- № 28 «Карпатський трамвай»
За взаємодією:
- № 1 «Яремче – зелена перлина Карпат»
- № 9 «Місця Сили в Карпатах»
- № 2 «Верховина – серце Гуцульщини»
- № 26 «Знайомтесь – косівська кераміка»
- № 28 «Карпатський трамвай»
Найчастіше цікавились турами вихідного дня мешканці Івано-Франківська, Києва та Львова
Нагадаємо, що презентація проєкту відбулася 10 червня 2020 року. Участь у ньому взяли 14 суб'єктів господарювання. Відтоді щодня у соціальних мережах оприлюднюється і поширюється інформації про тур вихідного дня з метою популяризації внутрішнього туризму.
Восени на головному туристичному порталі області
www.iftourism.com запланована перша ротація турів.
0 Коментарів