Мінсоцполітики: Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» 1539 з допомогою послуги сурдоперекладача
23 бер, 2021 0 Коментарів 441 Перегляд

Мінсоцполітики: Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» 1539 з допомогою послуги сурдоперекладача

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» 1539 з допомогою послуги сурдоперекладача.
Це офіційний канал зв’язку для консультування осіб з інвалідністю.
Для оформлення звернення на жестовій мові перейдіть за посиланням https://www.msp.gov.ua/content/1539-pochuy-mene.html та натисніть на перекреслене вушко в правому нижньому кутку екрана.

«Почуй мене»: в Україні стартував соціальний проект
Інші новини бер. 2021

«Почуй мене»: в Україні стартував соціальний проект

Марина Лазебна відкрила пілотний проект Міністерства соціальної політики «Почуй мене», який забезпечує можливість для людей з порушеннями слуху користуватись послугами сурдоперекладача в режимі онлайн під час звернень. Майже два мільйони наших...

НБУ закликає: утримайтеся від відвідування банків, переходьте на онлайн платежі
Інші новини кві. 2020

НБУ закликає: утримайтеся від відвідування банків, переходьте на онлайн платежі

Здоров'я та добробут громадян - пріоритетне завдання Національного банку України в цей непростий час. Отримання фінансових послуг на час карантину має відбуватися безпечно для здоров’я громадян. Банки працюють в звичайному режимі та продовжують...

Мобільний застосунок «112:UA» сприятиме вирішенню питання доступності для осіб з порушенням слуху
Інші новини лют. 2020

Мобільний застосунок «112:UA» сприятиме вирішенню питання доступності для осіб з порушенням слуху

В Україні налічується більше 42 тисяч осіб з порушенням слуху. Зокрема, на Прикарпатті проживає 1163 глухих та слабочуючих. Проблемою для цієї категорії людей, їх залежності від інших є виклик екстрених служб. Задля покращення ситуації в плані...

0 Коментарів

Авторизація