Що робити у разі викрадення телефону
Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України дає відповіді на найпоширеніші запитання українців щодо протидії загрозам у кіберпросторі, безпечного користування телефонами, інтернетом та інші.
У випадку втрати мобільного, щоб убезпечити свою інформацію, потрібно повідомити про викрадення своєму оператору, щоб він заблокував SIM-картку.
- Київстар: можна надати інформацію оператору за номерами 466 (всередині мережі Київстар) або 0800-300-466 з інших номерів.
- Vodafone: необхідно подати заявку, зателефонувавши на номер 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні).
- lifecell: можна зателефонувати до інформаційно-консультаційного центру за номером 5433 (безкоштовно з будь-якого номера lifecell) або 0 800 20 5433 (безкоштовно зі стаціонарних номерів). Або ж скористатися системою самообслуговування «Мій lifecell» чи звернутися в центр обслуговування абонентів.
Змініть, за можливості, паролі до всіх своїх облікових записів (Google, соцмережі, онлайн-банкінг, Дія та інші) через інший пристрій.
Заблокуйте банківські картки, на яких є гроші та встановлені кредитні ліміти, щоб зловмисники не змогли скористатися вашими фінансами. Для цього зверніться на гарячу лінію вашого банку, у відділення або скористайтеся інтернет-банкінгом.
Обов’язково зверніться з відповідною заявою до поліції.
Попередьте друзів, що втратили телефон: перестрахуйтеся на той випадок, якщо зловмисники від вашого імені почнуть просити гроші.
Усім користувачам смартфонів не зайвим буде подбати і про превентивні заходи, які полегшать ваше життя у випадку втрати смартфону:
- знайдіть PUK-код від SIM-картки;
- запишіть у надійному місці IMEI телефону;
- в облікових записах, де можливо, встановіть резервний номер телефону для відновлення;
- не забувайте створювати резервні копії усіх важливих даних;
- «прив’яжіть» номер телефону до паспорта;
- зберігайте номери важливих контактів не тільки у телефонній книзі.
0 Коментарів