Неприбуткова організація може отримати витяг з Реєстру неприбуткових установ та організацій
11 жов, 2019 0 Коментарів 1 183 Перегляди

Неприбуткова організація може отримати витяг з Реєстру неприбуткових установ та організацій

В Долинському управлінні Головного управління ДПС в Івано-Франківській області повідомляють, що  відповідно до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440, неприбуткова організація може звернутися до контролюючого органу із запитом про отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій.  
Запит про отримання витягу з Реєстру подається особисто представником неприбуткової організації чи уповноваженою на це особою або надсилається поштою контролюючому органу за основним місцем обліку неприбуткової організації за формою згідно з додатком 3 до Порядку. Усі розділи запиту підлягають заповненню.
У запиті зазначається код згідно з ЄДРПОУ неприбуткової організації, який є критерієм пошуку відомостей у Реєстрі.
Запит обов’язково повинен бути підписаний керівником або особою, що має право підпису документів неприбуткової організації, із зазначенням дати.
Неприбуткові організації, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати запит засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
За запитом неприбуткової організації контролюючий орган надає їй безоплатно протягом трьох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з Реєстру, який містить відомості про неприбуткову організацію визначені п. 11 Порядку, або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі. Витяг містить відомості з Реєстру, актуальні на дату та час його формування, та є чинним до внесення змін до Реєстру в частині відомостей, що стосуються зазначеної неприбуткової організації.
Витяг з Реєстру або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі надсилається поштою за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків або особисто вручається платнику податку (його представнику) за основним місцем обліку платника податків.
На сьогодні здійснюються заходи щодо можливості отримання витягу або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі засобами інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет», вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua (меню «Листування з ДПС»).

В Центрах обслуговування платників Долинського управління за січень-вересень 2019 року надано понад

За дев’ять місяців 2019 року в Центрах обслуговування платників Долинського управління ГУ ДПС в Івано-Франківській області надано 10047 адміністративних послуг. Зокрема, видано 5352 картки платника податків та внесено до паспорта громадянина України...

Подати документи для отримання ідентифікаційного номера для своїх дітей можна через Електронний

В Долинському управлінні Головного управління ДПС в Івано-Франківській області нагадують, що для отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків фізична особа зобов’язана подати до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації...

Платники податків зобов’язані повідомляти органи ДПС про об’єкти оподаткування за формою №20-ОПП

В Долинському управлінні Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області нагадують, що платники податків повинні подавати до контролюючих органів Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які...

0 Коментарів

Авторизація