Повідомлення від електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ) відтепер надходять не лише через СМС, а й у Viber!
                                    Тож, якщо ваш Viber прив’язаний до номера, внесеного до ЕСОЗ, сповіщення надходитимуть саме туди. Якщо ви не маєте застосунку Viber – ви, як і раніше, отримуватимете СМС-повідомлення.

 Як працюють сповіщення від ЕСОЗ?
Повідомлення від ЕСОЗ –  це основний канал підтвердження дій та інформування пацієнта.
ЕСОЗ надсилає повідомлення щоразу, коли ви:

 Реєструєтесь у системі або подаєте декларацію лікарю

 Отримуєте е-рецепт, е-направлення чи медичний висновок

 Підтверджуєте дозвіл на доступ до медичних даних, створення плану лікування тощо.
Тож коли лікар випише вам е-рецепт, ви знайдете номер рецепта та код його погашення у Viber або в СМС.

 Якщо у пацієнта немає телефона?
Пацієнти, які не мають телефона та зареєстровані в ЕСОЗ за скан-копіями документів, отримують інформаційну довідку. Вона містить всю інформацію, необхідну, наприклад, для погашення е-рецепта чи отримання медичних послуг за е-направленням.
Для недієздатних пацієнтів (зокрема і дітей) – повідомлення надійде одному з батьків або законному представнику.  

 Переконайтесь, що ваш номер телефону в ЕСОЗ актуальний – перевірте його під час наступного візиту до лікаря.
 
								
                                    
0 Коментарів