Коли варто телефонувати на 103?
08 сер, 2022 0 Коментарів 571 Перегляд

Коли варто телефонувати на 103?

‼‼Лише за минулий тиждень до "швидкої" зателефонували 153 717 разів. 26% дзвінків потребували лише телефонної консультації. Ще 7% були помилковими. Загалом бригади виїхали на виклик у 47% випадків. 
Тому не зайвим буде пояснити, коли все ж таки варто телефонувати на номер “103”. Пояснення – в інфографіці ⬇.
Якщо під час спілкування диспетчер виявить підстави для виїзду "швидкої", то направить бригаду до пацієнта. Якщо ж таких підстав немає, то буде надана консультація по телефону. 
Також пацієнта можуть скерувати до сімейного лікаря, якщо його стан не є невідкладним, але потребує огляду чи обстеження у лікаря.

НСЗУ: Обсяг безоплатних послуг на первинній ланці медичної допомоги захворілим на COVID-19
Охорона здоров'я травень. 2021

НСЗУ: Обсяг безоплатних послуг на первинній ланці медичної допомоги захворілим на COVID-19

Пацієнт з підозрою на COVID-19, який не має декларації, має право на отримання первинної медичної допомоги, зокрема, на консультацію лікаря і тестування на визначення антигену SARS-CoV-2. Саме лікарі первинної ланки відіграють важливу роль у...

Медична допомога при травмах

У цій статті розповідаємо про те, яку медичну допомогу при травмах людина може отримати безоплатно та яким є маршрут пацієнта. Якщо сталась травма, потрібно з’ясувати, чи потрібна медична допомога та чи може людина самостійно дістатись до...

Надання безоплатної медичної допомоги при інсульті: яким має бути маршрут пацієнта

Національна служба здоров’я України уклала договори із 192 медзакладами на надання допомоги пацієнтам при гострому мозковому інсульті. Інсульт - це гостре порушення мозкового кровообігу, внаслідок якого розвивається пошкодження частини головного...

0 Коментарів

Ми у соцмережах

Пошук на сайті

Випадкові новини

Авторизація