Закупівля трактора-екскаватора проведена згідно з чинним законодавством!!!
Держаудитслужба не знайшла порушень за результатами моніторингу процедури закупівлі екскаватора, про що стверджували «опозиційні» депутати, використовуючи групу «На Болехівських Видноколах». Це вкотре доводить, що адміністратори групи «На Болехівських Видноколах» не вперше поширюють неправдиву інформацію про діяльність міської ради.
Придбання екскаватора-навантажувача необхідне для ефективної роботи комунального підприємства у громаді: виконання робіт з благоустрою та ліквідації аварійних чи надзвичайних ситуацій. Це довгострокова інвестиція в інфраструктуру міста, яка дозволить зменшити витрати на оренду техніки та забезпечити оперативне реагування у критичних ситуаціях.
Процедура закупівлі проведена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", з дотриманням усіх норм. У тендері взяли участь кілька компаній, а вся інформація – від технічних характеристик до рішень тендерного комітету – публічно доступна в системі Prozorro.
Відповідно до оприлюднених висновків Держаудитслужби щодо закупівлі екскаватора-навантажувача комунальним підприємством «Болехівський комбінат комунальних підприємств», за результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам закону та особливостей розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛЕАНДА І К», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця з врахуванням відповіді Замовника на запит про надання пояснення – порушень не встановлено.
Тому виникає логічне запитання: кому невигідно, щоб громада розвивалася, комунальна служба працювала ефективно, а кошти використовувалися з користю для людей? Замість безпідставних звинувачень – давайте разом працювати на благо Болехівської громади та України!
На світлинах: придбаний екскаватор-навантажувач, який вчора доставили до Болехівської територіальної громади.
0 Коментарів