"Скелі Довбуша"- один з туристичних "магнітів" представлених на фестивалі «Мандруй Україною»
26 сер, 2021 0 Коментарів 601 Перегляд

"Скелі Довбуша"- один з туристичних "магнітів" представлених на фестивалі «Мандруй Україною»

Упродовж 22-24 серпня на території Національного музею народної архітектури та побуту України поблизу Пирогова відбувався всеукраїнський фестиваль-ярмарок туристичних маршрутів і народних художніх промислів «Мандруй Україною», організований Державним агентством розвитку туризму за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України.

У заході взяли делегації представників усіх 24 регіонів України та Автономної Республіки Крим, щоб презентувати свій туристичний, культурний і гастрономічний потенціал.
Територія фестивалю концептуально була поділена на три зони – туристичну, гастрономічну, зону народних художніх промислів.
У туристичній зоні регіони презентували туристичний потенціал, у гастрономічній – локальну крафтову продукцію, у зоні народних художніх промислів – спадщину народних ремесел.
На стенді Прикарпаття спільно працювали представники влади та бізнесу, розповідаючи відвідувачам про локальні туристичні дестинації Прикарпаття, «магніти» та атракції, місця активного дозвілля; авторські культурні, гастрономічні, етнографічні тури та релакс-програми презентувала туристична фірма «Надія» (м. Івано-Франківськ).
Гості заходу найбільше цікавилися літнім відпочинком, гастролокаціями і, особливо, туристичними картами області та обласного центру.
Нагадаємо, що минулого тижня спільно з Virtual Ukraine управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій облдержадміністрації презентувало туристичну мапу Івано-Франківщини. Вона інтегрована на головний туристичний портал області www.iftourism.com. Запрошуємо на віртуальні прогулянки, що надихнуть вас на реальні подорожі.
На гастрономічній локації Прикарпаття працювали представники ТОВ «Надія» (м. Івано-Франківськ). Гості фестивалю-ярмарку «Мандруй Україною» насолоджувалися колекцією варення «Карпатський гостинець» (варення з карпатської троянди, калина протерта з цукром, сироп з бузини, гарбузово-апельсиновий джем) і медовими пряниками, спеціально випеченими до 30-річчя Дня Незалежності, а також відчули на дотик продукцію екокосметики на основі пелюсток карпатської троянди.



У зоні народних художніх промислів мешканці Києва та гості столиці ознайомилися з технологією виготовлення і розпису косівської мальованої кераміки, побували на майстер-класах з писанкарства і кушнірства.
Програмою фестивалю також були передбачені презентації туристичних магнітів кожної області. 23 серпня відвідувачі фестивалю мали нагоду почути про «магніти» Івано-Франківщини, про які розповіли начальник відділу туризму управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій облдержадміністрації Віталій Передерко і керівниця відділу туризму управління міжнародних зв’язків, туризму та промоції департаменту інвестиційної політики, проєктів, міжнародних зв’язків, туризму та промоцій міста Івано-Франківська Наталія Гугіль.
Віталій Передерко у виступі зауважив на тому, що туризм є однією із стратегічних цілей розвитку області. «Наше Прикарпаття – замислене бути туристичним, конкурентоспроможність регіону тримається на трьох підвалинах – спадщина, населення, інфраструктура. Всі вони разом взаємодоповнюють один одного і формують попит на відпочинок туристів саме на Івано-Франківщин». Розповідаючи про туристичні «магніти», керівник відділу туризму зосередив увагу на тому, що на території області їх доволі багато, у презентації акцент було зроблено на дев’яти – Яремчанщина, міста Івано-Франківськ та Коломия, Національний заповідник «Давній Галич», Дністровський каньйон, Скелі Довбуша у Бубнищі, «Карпатський трамвай» разом із Центром спадщини Вигодської вузькоколійки, центри паломницького туризму – Гошівський та Манявський монастирі, а також місто Косів, де споруджується два «якірні» для області туристичні об’єкти – багатофункціональний культурно-креативний простір «Центр карпатської культури» і культурно-мистецький туристичний комплекс «Мальований дзбан».Окрім презентацій регіонів, на сцені фестивалю щоденно відбувалися виступи блогерів і лідерів думок, а також дискусійні панелі на актуальні туристичні теми за участі представників влади, бізнесу та туристичних експертів.
Управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій облдержадміністрації висловлює вдячність колегам з департаменту інвестиційної політики, проєктів, міжнародних зв’язків, туризму та промоцій міста Івано-Франківська, ТОВ «Надія» за активну участь у фестивалі-ярмарку, Марії Гринюк за презентацію нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО – косівської мальованої кераміки, Світлані та Ярославі Стадник за проведення майстер-класів з писанкарства, Олегу Данищуку за представлення кушнірських традицій на локації майстрів.


На Івано-Франківщині стартують два нові промоційні проекти

Управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій облдержадміністрації розпочинає реалізацію двох промоційних проектів, покликаних популяризувати туристичний потенціал області і збільшити туристичні потоки внутрішніх...

Запрошуємо на зимові канікули до Івано-Франківської області

У рамках реалізації спільного проєкту управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій облдержадміністрації та суб’єктів туристичної діяльності області «52 вікенди на Івано-Франківщині» відбулась перша ротація турів з...

На Івано-Франківщині створили «Дорогу смаку Прикарпаття»

2 вересня в Івано-Франківську відбулися установчі збори громадської спілки «Дорога смаку Прикарпаття». Створення «Дороги смаку Прикарпаття» є одним із елементів ініціативи проєкту ЄС «Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні»,...

0 Коментарів

Авторизація