ЯК ТІЛЕСНІ ПОКАРАННЯ ДИТИНИ В СІМ’Ї РУЙНУЮТЬ ЇЇ ОСОБИСТІСТЬ ТА ВПЛИВАЮТЬ НА ПОДАЛЬШЕ  ЖИТТЯ
27 лют, 2025 0 Коментарів 50 Переглядів

ЯК ТІЛЕСНІ ПОКАРАННЯ ДИТИНИ В СІМ’Ї РУЙНУЮТЬ ЇЇ ОСОБИСТІСТЬ ТА ВПЛИВАЮТЬ НА ПОДАЛЬШЕ ЖИТТЯ

Частина батьків переконані, що незначне ляскання дитини по сідницях чи її струшування не є фізичним насильством, а ефективний метод виховання дитини. Найприкріше, коли такої позиції дотримуються не лише батьки, а й педагоги, які б мали захищати дитину від будь-якого насильства та проводити відповідну просвітницьку роботу з батьками щодо ненасильницького виховання дітей. 

За даними звіту ЮНЕСКО “Безпечно вчитися та процвітати: покласти край насильству в освіті та через освіту”, оприлюдненого в листопаді 2024 року, 793 мільйони дітей шкільного віку живуть у країнах, де тілесні покарання в школі досі не повністю заборонені.
Ми проаналізували документи Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та Глобального партнерства з ліквідації насильства щодо дітей, а також міжнародні дослідження та інші джерела, і всі вони демонструють негативний вплив тілесного покарання на розвиток дитини та подальше життя.

Фізичне покарання (ляскання по сідницях, шарпання, стусани тощо) здатне вплинути не лише на здоров'я дитини, а й на різні сфери її життя, зокрема освіту, соціалізацію, розвиток, поведінку тощо.  
Застосування тілесного покарання до дитини може призвести до таких проблем у сфері освіти:
🔴нижчої пізнавальної діяльності;
🔴меншого словникового запасу;
🔴нижчих досягнень із математики в 10-11 років;
🔴нижчих показників IQ;
🔴меншої мотивації відвідувати школу.

Про це свідчить доповідь Глобальної ініціативи  “Тілесне покарання дітей: огляд досліджень щодо впливу та зв’язки”, підготовлена у вересні 2021 року. Вона аргументує, що тілесне покарання, може призвести до антисоціальної поведінки:
🟡навчає, як не спійматися на поганій поведінці;
🟡підриває повагу до батьків, педагогів та інших дорослих через страх отримати покарання від них;
🟡породжує нездорові та токсичні стосунки між батьками й дітьми;
🟡сприяє прояву агресії до інших, зокрема до однолітків, батьків, інших дорослих;
🟡збільшує гіперактивність, емоційні розлади, агресію;
🟡збільшує у п'ять разів насильницькі злочини;
🟡збільшує ризики того, що кримінальна, антисоціальна поведінка дитини буде в дорослому віці.

Дослідження, в якому взяли участь понад 14 000 учасників із 32 країн, виявило, що:
🔴діти, проти яких застосовувалися тілесні покарання, переносили їх у свої сім'ї в дорослому віці, тобто вчиняли насильство з власними дітьми  та/або партнером;
🔴чим більший у країні відсоток дітей, яких били, тим більший у країні відсоток жінок, яких б’ють їхні чоловіки, і навпаки.
У документі Глобальної ініціативи  “Тілесне покарання дітей: огляд досліджень щодо впливу та зв’язки” зазначається, що фізичне насильство, зокрема тілесне покарання щодо дитини:
🟡збільшує можливість психічних розладів;
🟡провокує спроби самогубства;
🟡сприяє набуттю залежності дітей від алкоголю та наркотиків;
🟡формує у дітей синдром жертви, через це вони частіше стають  жертвою нападів, у стосунках тощо;
🟡породжує проблеми психічного здоров'я в дорослому віці.

У публікації на нашому сайті 📌https://bit.ly/3CYjX75
докладно читайте:
ℹ️які наслідки тілесного покарання для дитини;
🆘куди звертатися, якщо дитина страждає від тілесних покарань у сім’ї;
📞куди телефонувати на гарячі лінії з питань запобігання та протидії домашньому насильству.
Також на нашому сайті є окрема публікація про причини виникнення жорстокого поводження з дитиною та міжнародні практики боротьби з насильством щодо дітей: https://bit.ly/416MZJC

Офіс Уповноваженого Верховної Ради України ініціював опитування батьків щодо безпеки та

На сьогодні, за інформацією Міністерства освіти та науки України, 1 331 938 учнів здобувають освіту очно, а 1 454 702 – навчаються онлайн, а ще 1 213 751 – навчаються в змішаному форматі. У зв'язку з чим переважна частина дітей в Україні здобуває...

ЯК ЗАРАХУВАТИ ДО ПЕРШОГО КЛАСУ ДИТИНУ-ПЕРЕСЕЛЕНЦЯ
Новини освіти травень. 2022

ЯК ЗАРАХУВАТИ ДО ПЕРШОГО КЛАСУ ДИТИНУ-ПЕРЕСЕЛЕНЦЯ

Держава гарантує здобуття загальної середньої освіти в закладі тієї територіальної громади, де зареєстрована особа, зокрема внутрішньо переміщених дітей, за найбільш безпечною для дитини формою навчання. Заклади освіти в деяких містах уже розпочали...

Контент-платформа, поради психологів, ЧАТБОТ – МОН та ЮНІСЕФ в Україні запускають кампанію НУМО про

Міністерство освіти і науки спільно з ЮНІСЕФ Україна запускають кампанію НУМО про важливість дошкільного розвитку. Кампанія допоможе батькам зрозуміти необхідність високоякісного дошкільного навчання, побудувати ефективну комунікацію з дитсадками та...

0 Коментарів

Ми у соцмережах

Пошук на сайті

Випадкові новини

Авторизація