Інформаційно-практичне заняття «Дія. Цифрова Освіта. Медіаграмотність»
У рамках проєкту «Дія. Цифрова Освіта» в міській бібліотеці для дітей відбулося інформаційно-практичне заняття на тему: «Дія. Цифрова Освіта. Медіаграмотність». Захід мав на меті поглиблення знань школярів щодо цифрової освіти, медіаграмотності та важливості критичного мислення в сучасному інформаційному суспільстві.
На заняття завітали здобувачі освіти 10-Б класу Болехівського ліцею №1 «Академічний» разом із вчителями інформатики Дубів Ю.І. та Чучвич П.М. Учасники ознайомилися із застосунком «Дія» та вебпорталом цифрової освіти «Дія. Цифрова Освіта». Вони дізналися про основні можливості платформи та про те, як використовувати її для отримання цифрових навичок.
У ході заняття школярі поглибили свої знання з медіаграмотності — ключової компетенції сучасної людини. Вони дізналися, що таке медіа, як відбувалося формування сучасного інформаційного суспільства та чому вміння орієнтуватися в медіапросторі є настільки важливим. Під час гри «Зіпсований телефон» учасники змогли на власному досвіді переконатися, як легко інформація може бути спотворена, що підкреслило важливість критичного мислення і перевірки фактів у повсякденному житті.
Однією з ключових частин заходу стала дискусія про те, як розпізнавати фейки, маніпуляції, пропаганду та інші інформаційні загрози. Школярі пригадали, що таке фішинг та як відрізнити надійну інформацію від шахрайських повідомлень.
На завершення заняття присутні взяли участь у вікторині «Розрізняємо загрози у медіапросторі», де закріпили свої знання, навчаючись розпізнавати фейкові новини та інформаційні пастки.
Заняття виявилося корисним та цікавим для ліцеїстів, адже воно не лише дало нові знання про цифрову грамотність, але й допомогло сформувати критичне ставлення до інформації. Медіаосвіта є актуальною у сучасному світі, де кожна людина щоденно стикається з великим обсягом інформації. Формування критичного мислення та навичок безпечного використання цифрових ресурсів — важливий крок до розвитку інформаційно освіченого суспільства.
0 Коментарів