Можливість вести паперову трудову книжку, незважаючи на впровадження електронної
06 чер, 2024 0 Коментарів 197 Переглядів

Можливість вести паперову трудову книжку, незважаючи на впровадження електронної

Після закінчення перехідного періоду, який триватиме до 10 червня 2026 року, паперова трудова книжка фактично втратить статус обов’язкового документу, але працівники, які хочуть отримувати відомості про трудову діяльність саме в паперовій формі, можуть і надалі користуватися такою можливістю
Інспектори Держпраці роз’яснили, що з червня 2021 року були запроваджені електронні трудові книжки як аналоги паперових.
Тож відтоді, як зазначається у ст. 48 КЗпП, облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування в порядку, визначеному Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
Після закінчення перехідного періоду, який триватиме 5 років (до 10 червня 2026 року), паперова трудова книжка фактично втратить статус обов’язкового документу, але працівники, які хочуть отримувати відомості про трудову діяльність саме в паперовій формі, можуть і надалі користуватися такою можливістю.
Роботодавець на вимогу працівника зобов’язаний вносити до неї, як передбачає ст. 48 КЗпП, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення й нагороди за успіхи в роботі
Якщо раніше трудова книжка зберігалась у роботодавця, то тепер буде знаходитись у працівника.

Сканування трудових книжок: ТОП-4 питання 2024 року

Мабуть, вже всім відомо про необхідність відсканувати чи оцифрувати трудову книжку. В теорії все виглядає доволі просто, а от на практиці постає доволі багато запитань. ТОП-4 з них розберемо в цій статті Чи сканувати при звільненні Відповідь...

Працівник при першому працевлаштуванні може вимагати оформлення паперової трудової книжки

Відповідно до статті 24 КЗпП України, при укладенні трудового договору громадянин зобов’язаний подати: -паспорт або інший документ, що посвідчує особу; -трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих...

Як і навіщо вносити записи до е-трудової книжки

У працівників і роботодавців є термін (до 9 червня 2026 року) для оцифрування трудових книжок. Після перевірки даних Пенсійним фондом України та внесення відповідних даних до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового...

0 Коментарів

Авторизація